19 Ocak 2014 Pazar

Karışık Alişveriş

Merhaba Arkadaşlar,

Bu yazımda yapmış olduğum alışverişten aldıklarımdan bahsedeceğim. Kadıköy ve Üsküdar'da işlerim vardı, hazır gitmişken de birkaç ufak tefek şey aldım :)


Hadi başlayalımmmm ;)


Essense Kaş Farı: Bu seti çok başarılı buldum. Uzun zamandır almak istiyordum ama Gratislerde hiç yoktu. Essense'in kaş kalemini kullanıyordum ama kalem, kaşlarımı dökmeye başladı. O yüzden kaş farı kullanmaya başladım. Ayrıca, bazı kalemler sürüldükten birkaç saat sonra kaşlarda kırmızılık yapıyor ama bu far hiç öyle yapmıyor. O yüzden de gayet güzel bir ürün. Fiyatı: 8-9TL arası.



Pastel Day Long Lipcolor Kissproof: Bu rujla ilgili ayrı bir yazı yazmıştım. Yazı için tık tık!


Essence Dudak Kalemi: Essence'in dudak kalemleri çok güzel. Neredeyse hepsi var ben de. Kalıcılıkları da iyi. Rujlarınızın altına kalem sürün ki kalıcılıkları daha iyi olsun :) Bu kalemin numarası 03 Hot Chocolate. Fiyatı: 4-5TL arası.


Barbara Helener Kalem: Bu ten rengi kalemi, gözlerimi iri göstermek için gözlerimin içine sürmek ve koyu renk ruj sürdüğümde dudak çevremi kapatıcıyla çerçevelemezsem bu kalemle çerçevelemek için aldım. Kalemin numarası 226. Fiyatı: 3-4TL arası.


For  your Beauty Eyeshadow Brush: Bu tatlı fırçayı Rossmann'dan dağıtma fırçası olarak kullanmak için aldım. Kılları çok sert değil ve dökülmüyor. Fiyatı: 3-4TL arası.


For your Beauty Fan Brush: Bunu da Rossmann'dan aldım. Fırça tek kelimeyle berbat! Sürekli kılları dökülüyor! Eyeshadow'da hiç böyle sorun olmuyor bunun kalitesi neden böyle anlamadım. Fiyatı: 3-4TL arası.


Pastel Oje 80 Numara: Rengi tam istediğim vişne rengi! Bu numarayı asla bırakmam :) Fiyatı: 2TL


Pastel Oje 07 Numara: Soldakini daha önceden almıştım ve bitirdim sağdakini o yüzden yeni aldım :) 2 ya da 3 kat sürünce çok harika duruyor tırnakta. Fiyatı: 2TL.


Eldiven: Bu eldivenleri Mudo'dan aldım. Rengi çok hoşuma gitti ve eldivenimi kaybettiğimden bu (kumaşı keçe gibi olan) eldivenden aldım. Ayrıca bu tarz eldivenler bu aralar çok moda :) Fiyatı: 20-25Tl arası.


Yüzükler: Bu bayılarak aldığım yüzükler Uzak Işıklar'dan :) Küçük olanlar yarım takılan yüzüklerden. Fiyatları: 1-4TL arası.

Sevgilerrrr :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder