17 Ocak 2014 Cuma

Avon Fırçaları!

Merhabalarrr Arkadaşlar, yeni bir yazıyla karşınızdayımm :))

Bu yazımda sizlere Avon'dan almış olduğum fırçaları gösterip, fırçalarla ilgili fikirlerimi aktarmak istiyorum.

Hemen başlayalımmm :D


Avon'un ben de 5 adet fırçası var. Fırçaları genel itibariyle çok sevdim. Çantada taşımak için çok uygunlar. Kalitelerine göre fiyatları da çok uygun. Makyaj yapmaya yeni başlayanlar bu fırçalardan temin etmekle işe başlayabilirler. Ben bu fırçalara 'kurtarıcı fırçalar' diyorum :)) Fırçaların kılları da sık ve kaliteli. Ayrıca fırçaları 2 haftadır kullanıyorum ve şuana kadar kıllarında hiç dökülme yaşanmadı. 

Pudra veya top allık uygulamaları için;


Toz allıklarınızı uygulamak için ;


Koyu renk ruj sürdükten sonra kapatıcı ile dudağınıza çerçeve yapmak veya göz altına kapatıcı sürmek için;


Dumanlı göz makyajı yapmak için;


Dudağınıza sürdüğünüz ruju veya kalemi dağıtmak ya da direk ruju uygulamak için;

Not 1: Üstteki resim dudak fırçasının kapalı, alttaki de açık hali :)
Not 2: Fırça, kırmızı ruj sürdüğümde uyguladığımdan kirli, temizlemeden çekmişim resmini :(

Fırçaların fiyatları;
  • Pudra Fırçası: 9.90TL
  • Allık Fırçası: 7.90TL
  • Göz Farı Fırçası: 4.90TL
  • Kapatıcı Fırçası: 4.90TL
  • Ruj Fırçası: 5.90TL
Not: Fırçaların fiyatları Avon'un kataloğundan bakılmıştır.


Yeni yazılarda görüşmek üzereee :))))


3 yorum:

  1. Kullanmadım ama arkadaşımda var, bence çok sert kılları var.

    YanıtlaSil
  2. Bence kalite olarak H&M in fırçalarıyla aynı, bana sert gelmedi kılları (tabi kalitesine bağlı olarak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ben h&m de kullanmadım sadece denediğimi söyledim, belkide ben fazla hassasım çünkü arkadaşım da severek kullanıyor

      Sil