7 Eylül 2013 Cumartesi

Mimleme Etkinliği #1

Bildiğiniz gibi Kozmetik Tutkunu blogunun sahibi sevgili Sezen birbirimizle tanışmamız için bir etkinlik oluşturmuştu. Ve bu etkinliğe ben de katılmıştım. Sezen etkinliğe katılan herkesin cevaplaması için bazı sorular oluşturmuş. Sezenin soru yazısı için buraya tık tık :)

Hadi bakalım Sezen'in sorularına verdiğim yanıtları okuyup beni daha yakından tanıyın :))

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.)

İsmim Yasemin. 24 yaşındayım, üniversite mezunuyum ve yüksek lisans yapıyorum. İstanbul doğumluyum ve doğduğum günden beri İstanbul'da yaşıyorum :)


2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 


Blog yazma fikri bir gün evde otururken birden bire aklıma geldi. Daha önce hiç böyle bir fikir aklımda yoktu. Hatta düzenli olarak takip ettiğim herhangi bir blogda yoktu. Ben genelde kanalı olanları youtubedan takip ederim ve sürekli videoları izlerim. 


3- Blog içeriğin nedir ? 


Blog içeriği olarak sadece tek bir konu seçmekten ziyade birçok konuyu ele almak istedim. Makyaj başta olmak üzere film, kitap vs. konularını da barındıran bir blog benimkisi.


4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  


Ben tüm konularda yazılar okumaktan hoşlanırım. Çünkü öğrenmeyi çok severim. Bilmediğim konular hakkında kafamda fikirler oluşsun isterim ya da farklı bir ortama girdiğimde değişik konular açıldığında pasif kalmaktansa aktif olarak konuşabilmeyi severim. Bu yüzden yemek tarifi de okurum, tarihle ilgili yazı da okurum, makyajla ilgili yazı da okurum :)


5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?


Kitaplarla aram iyidir, kitap okumayı çok severim. Kitabımı henüz bitirmedim ama yine de belirteyim, şuan Ece Temalkuran'ın Muz Sesleri kitabını okuyorum.


6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 


Modayı takip ederim ama modayı birebir uygulamaktan pek haz etmem. Herkesin bir örnek aynı şeyleri giymesinden, yapmasından hiç hoşlanmam. Bana göre moda, kişinin kendisini en güzel şekilde ifade edecek olan şeyi kendiyle barışık olarak uygulamasıdır. 


7-Peki ya kozmetik deyince ? 


Kozmetik, modanın alt dallarından biri bence. Kişinin kendisini mutlu etmesi için ortaya çıkmış :) Kozmetik mağazalarında saatlerce dolaşsam da bıkmam. Saatlerimi o mağazalara vermişliğim yok değil :)


8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 


Her tür müzikten hoşlanırım. Yeter ki kulağıma hoş gelsin ve kulak tırmalamasın. 


9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 


Bloga yazı yazarken kendimi mutlu hissediyorum. İşlerimin arasında aklıma pat diye bir fikir geliyor ve bu konuyu blogumda yazmak için sabırsızlandığım zamanlar çok mutlu oluyorum. O duygunun getirdiği heyecan çok başka bence. Blogumda vakit buldukça deneyimlerimle, bilgilerimle, fikirlerimle sizleri de aydınlatmak istiyorum. Umarım böyle devam eder. 


10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 


İyi blogger olmanın yolu dürüstlük ve samimiyetten geçer. Eğer karşı taraftaki insanlar semin samimiyetine inanırsa iyi yerlere gelirsin. Bu hayatın her evresinde böyle.


11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 


Şuana kadar blog dünyasında herhangi bir yanlışlıkla karşılaşmadım. Ya da eleştirdiğim bir nokta olmadı. İleri de olur mu ya da karşılaşır mıyım göreceğiz :)


12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 


Blog sahiplerinin birbirlerini daha yakından tanıyıp samimiyet kurması. Bunun da beraberinde güzel arkadaşlıkları getirmesi.


13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 


Elbette katılmak isterim :)


14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 


Olumlu; Eğlenceli, saygılı ve samimi olmam. 

Olumsuz; Aceleci, fazla heyecanlı ve inatçı olmam. 

15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 


Şehirlere göre gruplar oluşturularak kişiler arasında eşleştirmeler yapılıp mini hediyeler dağıtılabilir. 
Bu hediyeler tek bir alanla sınırlı olmayıp her alanda olabilir tabi. Daha sonra bir etkinlik düzenlenerek buluşulur ve hediyeler sahiplerini bulur :) Hem sohbetler edilir hem de tanışılıp kaynaşılır :)



2 yorum: