18 Mart 2014 Salı

Ebay Kirpik Alışverişim! ♥

Herkese merhabalarrr :))

Geçenlerde yabancı bir youtuber'ın alışveriş videosunu izlerken Ebay'den aldığı kirpikleri gördüm ve çok beğendim. Bunun üzerine ben de bu kirpiklerden aldım. Benim aldığım satıcı onunkiyle aynı değil tabi. Alışverişi 28 Şubat'ta yaptım ve kargom 15 Mart'ta elime sorunsuzca ulaştı.



Bu arada satıcı paketin üzerindeki gift seçeneğini işaretlemiş :)


Kirpikler çok kaliteli. Zaten naturel ve el yapımı.  Fiyatları da çok uygun. Kutuların her birinde 10 çift kirpik bulunuyor ve fiyatı 3$. Benim aldığım HKDeal isimli satıcıda kargo bedavaydı, bu yüzden toplam 13.99tl ödedim iki kutuya. Sizce de bu fiyata çok çooook uygun değiller mi? :)



217 numarayı günlük kullanımlar için,  216 numarayı da özel günler için aldım :)

Eğer siz de kirpik arayışındaysanız bu kirpiklerden alın derim :) Kirpiklerin çeşitleri de çok fazla. 

Son olarak tavsiyem; Aldığınız kirpiğin yapıştırıcı sürülen yerinin ince veya şeffaf olmasına dikkat edin, çünkü bu tür kirpikler daha kullanışlı. 

Sevgilerimleeee xoxo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder