14 Kasım 2013 Perşembe

Ebay Alışverişi - Ruj Organizeri

Merhabalarrr :)

Uzun zamandır istediğim lipstick organizere sonunda kavuştumm :))



25 Ekim'de Ebay'dan aldım ve bugün elime ptt kargo ile ulaştı. Bence bu organizer çok iş görüyor. Rujlarım dağınık bir şekilde makyaj çantamda duruyordu, şimdi hepsi derli toplu oldu :)

Ücrete gelecek olursak; Organizer bana kargo ile toplam 10tl'ye mal oldu. Türkiye'de (instagramda) bu organizerden satan satıcılar var ama fiyatları bence pahalı (45tl'ye satıyorlar). Siz de almayı düşünüyorsanız hiç düşünmeden ebay'dan alın derim. Gayet güvenli bir site. Kargo takip numarası vermediler bana ama ben bu siteden sürekli alışveriş yaptığım için kargo konusunda hiç güvensizlik duymadım.

Bu yazıyı sizlere fikir olması açısından yazdım. Umarım faydalı olmuşumdur. Sormak istediğiniz sorular olursa lütfen sorun :)

Sevgilerrrr ♥





5 yorum:

  1. Canım gule gule kullan . Hangi satıcıdan aldın acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ben top.web isimli saticidan aldim :))
    http://www.ebay.com/usr/top.web

    YanıtlaSil
  3. Bende hangi satıcıdan aldın diye soracaktım ama yorumlar kısmında cevabımı aldım.
    Kesinlikle benimde böyle birşeye ihtiyacım var :)

    Çok yararlı bir yazı oldu benim için.

    Sevgiler;
    http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler :) Ruju fazla bayanlar için ideal bir ürün gerçekten :))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil