18 Ekim 2013 Cuma

Bayram indiriminden aldığım ciciler :)

Merhaba arkadaşlar :)

Hepimizin bildiği gibi Gratis ve Watsons'da % 50 bayram indirimi vardi. Ben bu indirimden pek birşey almadım, çünkü indirim var diye eve ürün stoğu yapmak istemedim. Bos yere evde durarak son kullanma tarihleri geçmesin dimi?  :))

Gel gelelim aldiklarima; Benim ihtiyacim olan bir far paletiydi o yuzden coookk istediğim the balm'in nude tude paletini aldim. Palet indirimsiz 60tl ama ben indirimden 30tl'ye aldım :)


Paletin dışında şeftali rengi bir ruj ve Golden Rose Sexy Black Mascara aldim.


Hoşçakalın :))



1 yorum:

  1. güzel blog banada beklerim. www.gecekiyafeti.com.Ayrıca bumerang ödülleri en uzman blog kategorisinde adayım bloğumu beğendiysen desteklemek istersen aşağıdaki linkten ücretsiz oy verebilirsin. Destek olursan çok sevinirim. http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/43355.htm

    YanıtlaSil